HTML

Jegyzetek a netről

Ehhez kínálunk eszközöket és módszereket, valamint a tapasztalatcsere lehetőségeit.

Friss topikok

  • Judit Mogyoro: Szia en is nagyon sok jot olvastam errol a novenyrol fogyasztottam is de mivel a dr chen es ben er... (2014.05.14. 09:48) Jiaogulan-tea
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.23. 08:15) Új célcsoportok a Japántapasz-üzletben
  • Scala: Így igaz, a cikk is magával ragad, pláne ha sikerül úgy-ahogy magvalósítani, és sikert elérni vele... (2011.12.12. 11:37) Gyógyítsd meg magad! Joe Vitale cikke
  • Utcamacska: Nem reklám, hanem elégedett felhasználói ajánlás: www.szaunaterapia.com Isteni fűrésztelep illata ... (2009.05.21. 11:52) Az infraszauna hatásai
  • steviashop: Sziasztok, nem tudom, hogy lehet e beírni ilyen hozzászólást. Segítségül szeretnénk lenni sok emb... (2009.03.11. 15:05) Cukor helyett Stevia

Jiaogulan - külföldi tapasztalatok 2.

2008.03.13. 14:08 dtj

„Mióta elkezdtem inni a jiaogulan teát, gyorsabban el tudok aludni, és sokkal mélyebben, pihentetőbben alszom. Az irodában a közeli munkatársaim is azt mondják, hogy sokkal kipihentebbnek nézek ki – ez pedig nálam óriási változásnak számít.”

Marina S., Nepál, tervező, építész


„A szokásos évi orvosi felülvizsgálat idején kezdtem fogyasztani a jiaogulant, pont amikor az orvosom azt mondta, hogy a koleszterinszintem és a vérnyomásom is túl magas. A következő felülvizsgálatig fogyasztottam a jiaogulant, és az orvosom azt mondta, hogy az értékeim most már a normális tartományban vannak.”

Bobbi Moses, Alaska


„Korábban a vérnyomásom 142/114 körül volt. Miután körülbelül egy hónapig fogyasztottam a jiaogulant, a vérnyomásom lement 116/78-ra, és fizikailag is jobban éreztem magam, főleg, a napi tornám közben. és a jiaogulannak egyáltalán semmi mellékhatása nem volt.”

Marvin Swinford, Kentucky


„A koleszterinszintem és a vérnyomásom is annyira magas volt, hogy az orvosom fel akarta emelni a szokásos gyógyszeradagomat. Amikor elmondtam ezt a dédunokámnak, ő azt javasolta, hogy kezdjek el jiaogulan teát fogyasztani. Kipróbáltam a teát, napi 4-6 decit fogyasztottam belőle. Két hét múlva, amikor vissza kellett mennem felülvizsgálatra, az orvos megkérdezte, hogy hogy bírom az új gyógyszereket. Mondtam, hogy ki se váltottam őket. Nagyon meglepődött, azt mondta, hogy az eredményeim jelentősen alacsonyabbak. Megkérdezte, mit csináltam, hogy a vérnyomásom és a koleszterinszintem is lement. Beszéltem neki a jiaogulan teáról. Azt mondta, folytassam csak, amit csinálok. Ez a tea tényleg működik. 80 éves vagyok, és jobban érzem magam, mint életemben bármikor.”

Margaret G. Fort Collins, Colorado


További információk a Jiaogulanról - Megrendelés.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr28377849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása