HTML

Jegyzetek a netről

Ehhez kínálunk eszközöket és módszereket, valamint a tapasztalatcsere lehetőségeit.

Friss topikok

  • Judit Mogyoro: Szia en is nagyon sok jot olvastam errol a novenyrol fogyasztottam is de mivel a dr chen es ben er... (2014.05.14. 09:48) Jiaogulan-tea
  • : Megszűnt a több évtizedes munkahelyem. Saját kezembe kellett venni a sorsom alakulását, ezért kezd... (2012.03.23. 08:15) Új célcsoportok a Japántapasz-üzletben
  • Scala: Így igaz, a cikk is magával ragad, pláne ha sikerül úgy-ahogy magvalósítani, és sikert elérni vele... (2011.12.12. 11:37) Gyógyítsd meg magad! Joe Vitale cikke
  • Utcamacska: Nem reklám, hanem elégedett felhasználói ajánlás: www.szaunaterapia.com Isteni fűrésztelep illata ... (2009.05.21. 11:52) Az infraszauna hatásai
  • steviashop: Sziasztok, nem tudom, hogy lehet e beírni ilyen hozzászólást. Segítségül szeretnénk lenni sok emb... (2009.03.11. 15:05) Cukor helyett Stevia

Jiaogulan - Külföldi tapasztalatok 1.

2008.03.12. 14:06 dtj

Sergay A., nyugalmazott ezredes, Oroszország


„Édesapám 86 éves. Egyik napról a másikra számos betegség támadta meg. Nagyon sokféle gyógyszert kellett szednie, mert túl idős ahhoz, hogy megműtsék. Mint a szicíliaiak általában, nagyon szeret kertészkedni, de már erre sem volt képes, nagyon lelassult, fájt a lába, nem volt energiája, szívgyógyszereket kellett szednie. Alig tudott járni. Mióta elkezdte a jiaogulan teát fogyasztani, a különbség lenyűgöző. Sokkal energikusabb, jobb színben van, és már nem panaszkodik állandóan a fájdalomra. Őszintén úgy érzem, hogy a jiaogulan új esélyt ad édesapámnak az életben. Nagyon köszönöm.”

Donna Vaccariello és az édesapja


„Körülbelül 3 hónapja szedem a jiaogulant. Segített abban, hogy elmúljon a lábfájásom. Úgy tűnik, a vérkeringésem is javult. Adtam belőle a férjemnek is, aki korábban nem tudott lépcsőzni. Néhány nap után gond nélkül feljött lépcsőn az emeletre, és ez most már pár hete így megy.”

Monica Yurkanin, Maryland


„Mielőtt elkezdtem volna szedni a jiaogulant, kipróbáltam mindenféle gyógynövény-készítményt, mégis olyan gyenge voltam, hogy a füvet sem tudtam lenyírni. Miután két hétig fogyasztottam a jiaogulan teát, már képes voltam rá. Mintegy 3 hónap múlva vissza tudtam menni dolgozni. Egy hotelban kaptam állást, éjszakai portásként. Az első héten 62 órát dolgoztam. Még engem is meglepett, hogy bírtam a munkát. Minden egyes munkanap után megdöbbentett, hogy mennyi energiám van. Mostanra már alig fogyasztok bármiféle gyógynövényt vagy táplálék-kiegészítőt a jiaogulan mellett, mégis nagyon energikus vagyok.”

Dan Diemer, Iowa


További információk a Jiaogulanról - Megrendelés.

Szólj hozzá!

Címkék: tapasztalatok jiaogulan

A bejegyzés trackback címe:

https://tartalom.blog.hu/api/trackback/id/tr36377846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása